czwartek, 14 stycznia 2010

Duma po japońsku

Zawitałem ostatnio do serwisu ze swoim samochodem i traf chciał, że nie byłem przygotowany na dwugodzinne czekanie na jakąś drobną naprawę. Z nudów obejrzałem więc cały salon, serwis, otoczenie, a gdy pogoda zapędziła mnie z powrotem do wnętrza, to zacząłem czytać wszystkie foldery i ulotki, które znalazłem. Sam nie posiadam japońskiego samochodu, ale tam różne marki sprzedają i obsługują, więc stał osobny stojaczek z materiałami Nissana. I tak oto trafiła mi się perełka:

jakiś mędrek marketingowy Nissana napisał:
"Uczucie dumy, które Cię ogarnia gdy wsiadasz do Nissana NOTE, może być jeszcze większe wraz z naszymi oryginalnymi gałkami dźwigni zmiany biegów, dywanikami i aluminiowymi nakładkami na progi."


Jeśli ktoś nie ma pojęcia o motoryzacji, to wyjaśniam:
  • po pierwsze to Nissan (a można by pomyśleć, że Mercedes lub inszy Lexus)
  • Nissan Note to małe miejskie auto i do tego trochę pokraczne (co akurat u Nissana jest normą).
Nie naśmiewam się z posiadaczy małych samochodów, sam niczym luksusowym nie jeżdżę, ale teraz sobie wyobrażam jacy dumni muszą być posiadacze np. Kia Pride*... ;)









* To było najgorsze auto, jakim w życiu jeździłem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tagi

agd (1) agile (2) Agile tuning (2) amica (1) antysemityzm (1) autoserwis (2) biurokracja (2) blog (1) blog polityczny (1) blogger (1) brak tematów (1) branding (2) Chiny (1) content (1) czas wolny (1) dane osobowe (2) defekt muzgó (1) dziecko (1) dziennikarstwo (2) dziura (1) edukacja (1) ekologia (2) employer branding (1) etyka marketingu (1) ezoteryka (1) fail (3) felieton (1) fiat (3) foto (3) fotoblog (1) fun (1) głupi marketing (5) głupota (2) google (1) gospodarka (1) handel (2) hipermarkety (1) hr (1) hrcamp (1) idea (2) indywidualizm (1) informacja (1) innowacyjność (1) instrukcja (2) internet (5) it (1) jacek gadzinowski (1) jan nowicki (1) komiks (1) konferencja (2) kontakty (2) Kraków (1) król dawid (1) kurnik (1) mandat (2) manpower (1) marka (1) mastercook (1) matka kurka (1) misja (1) networking (2) niefrasobliwość (1) niegospodarność (1) nissan (1) obsługa klienta (7) ochrona środowiska (2) organizacja (2) pazerność (1) piłka nożna (1) poczta polska (2) polactwo (1) polemika (1) policja (1) polityka (3) polska polityka (1) pomnik (1) pr (1) prasa (3) prawo (3) profeo (1) project management (2) promocje świąteczne (1) przestrzeń publiczna (3) raport (1) reklama (3) rozwój (1) sąd (1) serwis (1) slogan (2) social media (3) społeczeństwo (1) społeczności (1) szkło kontaktowe (1) translator (1) treści (1) trudny klient (2) tv (1) viamot (2) walentynki (2) web 2.0 (2) więzi społeczne (1) współpraca (1) wykroczenie (2) z dziejów głupoty polskiej (4) zapalenie jaźni (1) zarządzanie (1) zdjęcia (1) znajomi (2)