wtorek, 22 grudnia 2009

Fiat się rehabilituje?

Poprzednio odgrażałem się, że jeśli nie będzie pozytywnego odzewu z jakiegoś serwisu Fiata, to po prostu podkabluję ich do GIODO za naciąganie ludzi na zapisywanie swoich danych osobowych, ale na szczęście się odezwali (na szczęście, bo wcale nie mam ochoty się z nikim użerać). Namarudziłem wcześniej, więc muszę przyznać wszem i wobec, że Viamot częściowo zrehabilitował się za pomocą pewnej miłej pani, która zadzwoniła nawet dwa razy, zapraszając mnie na wizytę w serwisie.

... cóż, niektórzy twierdzą, że jestem malkontentem, więc nie mogę ich zawieść: kto tam pracuje, że najbardziej fachowa ponoć osoba w serwisie stwierdziła, że nigdy nie spotkała się z takim przypadkiem, żeby pasy bezpieczeństwa w tym modelu były zbyt krótkie, aby zamontować fotelik dla dziecka? Jeden telefon do zwykłego warsztatu jakieś czterdzieści razy mniejszego od tego autoryzowanego wyjaśnił sprawę: podobno to się zdarza nie tak rzadko i gość zaoferował mi wymianę pasów na dluższe (ma nawet kilka na stanie) - z innego samochodu. Mniej więcj 4-5 razy taniej i od ręki.
Hm, szkoda, że kierownik serwisu autoryzowanego w takim razie nie zdobędzie fachowej wiedzy, jak to naprawdę brakuje jakichś 10 cm, żeby zapiąć fotelik mojego dziecka, bo nie pojechałem do żadnego serwisu. Doszedłem do wniosku, że i tak czas na nowy fotelik. Pasuje.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Tagi

agd (1) agile (2) Agile tuning (2) amica (1) antysemityzm (1) autoserwis (2) biurokracja (2) blog (1) blog polityczny (1) blogger (1) brak tematów (1) branding (2) Chiny (1) content (1) czas wolny (1) dane osobowe (2) defekt muzgó (1) dziecko (1) dziennikarstwo (2) dziura (1) edukacja (1) ekologia (2) employer branding (1) etyka marketingu (1) ezoteryka (1) fail (3) felieton (1) fiat (3) foto (3) fotoblog (1) fun (1) głupi marketing (5) głupota (2) google (1) gospodarka (1) handel (2) hipermarkety (1) hr (1) hrcamp (1) idea (2) indywidualizm (1) informacja (1) innowacyjność (1) instrukcja (2) internet (5) it (1) jacek gadzinowski (1) jan nowicki (1) komiks (1) konferencja (2) kontakty (2) Kraków (1) król dawid (1) kurnik (1) mandat (2) manpower (1) marka (1) mastercook (1) matka kurka (1) misja (1) networking (2) niefrasobliwość (1) niegospodarność (1) nissan (1) obsługa klienta (7) ochrona środowiska (2) organizacja (2) pazerność (1) piłka nożna (1) poczta polska (2) polactwo (1) polemika (1) policja (1) polityka (3) polska polityka (1) pomnik (1) pr (1) prasa (3) prawo (3) profeo (1) project management (2) promocje świąteczne (1) przestrzeń publiczna (3) raport (1) reklama (3) rozwój (1) sąd (1) serwis (1) slogan (2) social media (3) społeczeństwo (1) społeczności (1) szkło kontaktowe (1) translator (1) treści (1) trudny klient (2) tv (1) viamot (2) walentynki (2) web 2.0 (2) więzi społeczne (1) współpraca (1) wykroczenie (2) z dziejów głupoty polskiej (4) zapalenie jaźni (1) zarządzanie (1) zdjęcia (1) znajomi (2)