niedziela, 25 lipca 2010

Jak zaspokoić jego boga za ciężkie przestępstwa?

Znalazłem genialny opis gry. Muszę ją mieć! :)
Zbuduj imperium, z jego więzy chacie! Się w rolę cesarza 300-letnia stary przeklęty żyć bez jego prawdziwej miłości, dopóki nie zaspokaja jego boga za ciężkie przestępstwa. Zbieraj surowce, nowe narzędzia badawcze i budować większe i lepsze hotele jak dbać o ludzi i przyciągnąć nowych mieszkańców do krotnie. Wyposażony wybitne grafiki i zapierające dech w piersiach ocena, Settlement: Colossus jest tak epickie jak to jest ekscytujące!
Nie ma chyba tygodnia, żebym nie dostał jakiejś fajnej oferty biznesowej z Chin czy innego Tajwanu tłumaczonej translatorem, ale to mnie naprawdę ubawiło - chyba głównie dlatego, że taki opis wrzuciła jakaś Polka na swoją stronę. Matołectwo postępuje  :)



Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Tagi

agd (1) agile (2) Agile tuning (2) amica (1) antysemityzm (1) autoserwis (2) biurokracja (2) blog (1) blog polityczny (1) blogger (1) brak tematów (1) branding (2) Chiny (1) content (1) czas wolny (1) dane osobowe (2) defekt muzgó (1) dziecko (1) dziennikarstwo (2) dziura (1) edukacja (1) ekologia (2) employer branding (1) etyka marketingu (1) ezoteryka (1) fail (3) felieton (1) fiat (3) foto (3) fotoblog (1) fun (1) głupi marketing (5) głupota (2) google (1) gospodarka (1) handel (2) hipermarkety (1) hr (1) hrcamp (1) idea (2) indywidualizm (1) informacja (1) innowacyjność (1) instrukcja (2) internet (5) it (1) jacek gadzinowski (1) jan nowicki (1) komiks (1) konferencja (2) kontakty (2) Kraków (1) król dawid (1) kurnik (1) mandat (2) manpower (1) marka (1) mastercook (1) matka kurka (1) misja (1) networking (2) niefrasobliwość (1) niegospodarność (1) nissan (1) obsługa klienta (7) ochrona środowiska (2) organizacja (2) pazerność (1) piłka nożna (1) poczta polska (2) polactwo (1) polemika (1) policja (1) polityka (3) polska polityka (1) pomnik (1) pr (1) prasa (3) prawo (3) profeo (1) project management (2) promocje świąteczne (1) przestrzeń publiczna (3) raport (1) reklama (3) rozwój (1) sąd (1) serwis (1) slogan (2) social media (3) społeczeństwo (1) społeczności (1) szkło kontaktowe (1) translator (1) treści (1) trudny klient (2) tv (1) viamot (2) walentynki (2) web 2.0 (2) więzi społeczne (1) współpraca (1) wykroczenie (2) z dziejów głupoty polskiej (4) zapalenie jaźni (1) zarządzanie (1) zdjęcia (1) znajomi (2)