piątek, 3 września 2010

Jak osiągnąć sukces w social media?

Każdy zna się na mediach społecznościowych, a w każdym razie większość z tych, którzy z nich korzystają. Przecież to prostsze niż medycyna czy prawo, a nawet niż piłka nożna. Skoro gram w "Farmville" na Facebooku i wrzucam regularnie zdjęcia spod piramid (obowiązkowo na quadzie) na nk.pl, to chyba wiem o czym mówię.

Ba, ale wakacje się skończyły i czas zarobić na życie, a ja mam przecież firmę, sprzedaję ubranka dla dzieci, a dzieci przecież każdy lubi. Wszyscy mówią, że trzeba działać w serwisach społecznościowych, szczególnie na Facebooku, to chyba czas wziąć się do roboty. Od czego by tu zacząć? Słyszałem, że Twitter jest taki popularny, ale tam po angielsku trzeba pisać... O, ktoś mi mówił, że Blip to taki polski Twitter, to może tam zacznę? 

No, profil już mam - oto on:


Wygląda na to, że nawet ktoś o mnie zaczął pisać :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tagi

agd (1) agile (2) Agile tuning (2) amica (1) antysemityzm (1) autoserwis (2) biurokracja (2) blog (1) blog polityczny (1) blogger (1) brak tematów (1) branding (2) Chiny (1) content (1) czas wolny (1) dane osobowe (2) defekt muzgó (1) dziecko (1) dziennikarstwo (2) dziura (1) edukacja (1) ekologia (2) employer branding (1) etyka marketingu (1) ezoteryka (1) fail (3) felieton (1) fiat (3) foto (3) fotoblog (1) fun (1) głupi marketing (5) głupota (2) google (1) gospodarka (1) handel (2) hipermarkety (1) hr (1) hrcamp (1) idea (2) indywidualizm (1) informacja (1) innowacyjność (1) instrukcja (2) internet (5) it (1) jacek gadzinowski (1) jan nowicki (1) komiks (1) konferencja (2) kontakty (2) Kraków (1) król dawid (1) kurnik (1) mandat (2) manpower (1) marka (1) mastercook (1) matka kurka (1) misja (1) networking (2) niefrasobliwość (1) niegospodarność (1) nissan (1) obsługa klienta (7) ochrona środowiska (2) organizacja (2) pazerność (1) piłka nożna (1) poczta polska (2) polactwo (1) polemika (1) policja (1) polityka (3) polska polityka (1) pomnik (1) pr (1) prasa (3) prawo (3) profeo (1) project management (2) promocje świąteczne (1) przestrzeń publiczna (3) raport (1) reklama (3) rozwój (1) sąd (1) serwis (1) slogan (2) social media (3) społeczeństwo (1) społeczności (1) szkło kontaktowe (1) translator (1) treści (1) trudny klient (2) tv (1) viamot (2) walentynki (2) web 2.0 (2) więzi społeczne (1) współpraca (1) wykroczenie (2) z dziejów głupoty polskiej (4) zapalenie jaźni (1) zarządzanie (1) zdjęcia (1) znajomi (2)